NewsletterFacebook

Noc Reklamożerców 2018

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTNoc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków)

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 5,5 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł
studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł
studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ

Noc Reklamożerców 2018!

13 kwietnia 2018, sieć kin Helios w całej Polsce, kino Luna (Warszawa) oraz kino Kijów.Centrum (Kraków).

Powtórka edycji grudniowej W WERSJI ROZSZERZONEJ! Program trwa 6 godzin!

13 kwietnia zapraszamy do udziału w 37. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników czeka ponad 300 najlepszych i najgorszych reklam z całego świata oraz towarzysząca im impreza.

Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych organizowanych nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 26.

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział kilka tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem 37. Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in. panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne, i nie tylko, wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła z najważniejszymi cywilizacyjnymi problemami, w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perełki z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed poł wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencje postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Czyli, jak co roku, szalona noc szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!

 

KINO LUNA

13 kwietnia, godz. 21:00

Program składa się z 4 części: 3 x 1,5 godz + 1 x 1 godz.
Między każdą częścią będzie przerwa.

Ceny biletów w przedsprzedaży (do 6 kwietnia):

normalny – 35 zł

studencki/Karta Lunatyka – 30 zł

Ceny biletów w regularnej sprzedaży (od 7 kwietnia):

normalny – 40 zł

studencki/Karta Lunatyka – 35 zł

Brak możliwości rezerwacji miejsc.
Zakup biletów możliwy online oraz w kasie kina.
Miejsca nienumerowane!

 

SIEĆ KIN HELIOS

Wydarzenie odbędzie się jednocześnie we wszystkich kinach sieci Helios.
Impreza startuje o godz. 23:00.
Więcej informacji TUTAJ

 

KINO KIJÓW.CENTRUM

Impreza startuje o godz. 21:00.
Więcej informacji TUTAJ